Mi a Fogyasztói Vélemény Tanúsítvány?

A fogyasztói vélemény tanúsítvány 2014 óta van jelen a magyar piacon, a projekt a lengyel székhelyű CBOK Sp. z o.o. által lett létrehozva 2013-ban. Az újszerű vizsgálatok kimutatták, hogy a mindenütt jelenlévő internetnek és a gyors technológiai fejlődésnek köszönhetően egyre több új üzleti modell jön létre, ami együtt jár a fogyasztók magatartásának és reakcióinak változásával. Az új technológiáknak köszönhetően az ügyfelek sokkal, több információval rendelkeznek a termékekről, szolgáltatásokról, vállalkozásokról vagy az intézményekről. A tudatos fogyasztók információkat gyűjtenek azokról a cégekről, melyektől vásárolni szeretnének. Értelemszerűen tudni akarják, hogy az adott vállalkozás mennyire megbízható, nem kevés szabadidőt áldozva erre, mindehhez természetesen a világhálót használva. Ennek tudatában a Rybniki központú cégünknél megszületett az ötlet egy olyan szolgáltatás létrehozására, amely elősegíti az ügyfelek és a vállalkozások számára a megbízható együttműködést. Ezek után a megfelelő szakértelemmel kifejlesztettünk egy olyan innovatív kutatási módszert, amely lehetővé tette egy úgynevezett Vélemény Faktort meghatározó algoritmus létrehozását. A vizsgálati módszer egy teljesen innovatív és szerzői jogvédelem alatt álló, a véleményeket átvizsgáló tényezőkön alapul. Az ÜVVKözpont saját költségén vizsgálatokat folytat le minden magyar vállalkozásról, ezt a speciális intelligens programot használva, amit kezdetektől a CBOK fejlesztett ki. Érdemes hangsúlyozni, hogy az ÜVVKözpont jelenleg az egyedüli cég Magyarországon, amely ilyen típusú vizsgálatot folytat le.

A Vélemény Faktort arra találtuk ki, hogy az erre a célra kifejlesztett algoritmus kimutassa, mennyi negatív véleményt találhatnak a potenciális ügyfelek az interneten. Minden vállalkozást az alapján vizsgálunk meg, hogy mennyi negatív szót vagy kifejezést lehet róluk megtalálni az egész internetet átböngészve, így megmutatva azt, hogy az adott cég mennyire hiteles és hogy az fogyasztók milyen véleménnyel vannak róla. Minden témában átvizsgálásra kerül a szövegkörnyezet, amiben a cég neve szerepel. Ha a program olyan szavakat vagy kifejezéseket talál, amelyek negatívan jellemzik az adott vállalkozást (például lehetnek ezek olyan kifejezések, amik arra utalnak, hogy a vállalkozás tisztességtelen és kihasználja a fogyasztókat, vagy egyéb jellemzők), ez arra utal, hogy az ügyfelek véleményei alapján nem ajánlatos a vállalkozás szolgáltatásait igénybe venni. Pozitív eredmény esetén azonban a cég megkapja a lehetőséget, hogy csatlakozzon a Fogyasztói Vélemény projekthez. A vizsgálat esetleges eredménytelensége semmilyen kockázatot nem jelent a cég számára, az egyedüli hátrányos következmény mindössze az, hogy a cég egy évig nem pályázhat a tanúsítványra. Amennyiben a cég megfelelt a vélemény tényezőket vizsgáló algoritmus követelményeinek, munkatársaink telefonon keresztül értesítik erről a vállalkozásokat. A Fogyasztói Vélemény tanúsítvány tehát egy bizonyítvány arról, hogy az adott cég kifogástalan véleményekkel rendelkezik az interneten, ami a mai világban elismerésre méltó.

Minek nekem a Fogyasztói Vélemény tanúsítvány?

A Fogyasztói Vélemény tanúsítvány célja mindenekelőtt a résztvevők pozitív megjelenése az ügyfelek előtt. A potenciális ügyfél, először belépve az üzletbe, sokkal nagyobb bizalmat tanúsít egy olyan cég iránt, mely rendelkezik ilyen pozitív megkülönböztetéssel, azzal az üzlettel szemben, ahol ez nem található meg. A Megbízható Cég elnevezésű tanúsítvány ugyanis már önmagában bizalmat ébreszt az ügyfelek körében. Nem beszélve arról, hogy egy falon kifüggesztett tanúsítvány még inkább felkelti a látogatók érdeklődését. Hasonló szerepük van a matricáknak, melyeket a kirakatokra vagy a szolgálati autókra lehet elhelyezni. A potenciális vevő az üzlet mellett elhaladva tudomást szerez arról, hogy a vállalkozás – az ÜVVKözpont Kft vizsgálata alapján – megbízható. Az egész rendszernek tehát alapvető célja, hogy minél több potenciális ügyfélhez jusson el az az üzenet, hogy a résztvevő cégek megbízható szolgáltatásokat nyújtanak, ami segít kiemelkedni a konkurencia közül. Az ÜVVKözpont Kft. nagy figyelmet és pénzügyi erőforrást fordít arra, hogy a „Fogyasztói Vélemény” tanúsítvánnyal rendelkező vállalkozások képviselete megfelelő legyen. Ezért alapszolgáltatásnak számít az e-névjegykártya mely a www.fogyasztoivelemeny.hu oldalon található meg.

Mit tartalmaz a csomag?

Amennyiben az Ön cége érdeklődést mutat a projektben való részvétel iránt, azt a papír alapú tanúsítvány átvételével erősítheti meg. Ebben az esetben a futár által kiszállított küldemény tartalmazni fogja:

  • matricákat, melyeken megtalálható a „Fogyasztói Vélemény Tanúsítvány” logója. Ez többek közt céges autókra, vagy az üzletek kirakatába helyezhető el. A matricák vízállóak és kiváló minőségűek, hogy az ügyfél hosszú távon használni tudja őket.
  • belépési adatokat a Fogyasztói Vélemény internetes oldalára (www.fogyasztoivelemeny.hu). Ezen az oldalon az ügyfél létrehozhatja elektronikus névjegykártyáját, amelyben megadhatja és módosíthatja vállalkozása adatait, mint pl. nyitva tartás, aktuális kedvezmények, képek, elérhetőségek.
  • papír alapú Tanúsítványt. A tanúsítványon megtalálható a cég ügyfél által megjelölt neve, illetve az információ arról, hogy miért is kapta azt – a kifogástalan szolgáltatásért, az ügyfelek professzionális kiszolgálásáért, illetve a megbízható cégvezetésért.
!

Minden megrendelés mellé természetesen csatoljuk az ÁFÁ-s számlát, a vásárlás adataival. Árainkról kérjük érdeklődjön az ügyfél-szolgálatunkon a kapcsolat fül alatt. Annak tudatában, hogy sok cég (különösen a telefonos értékesítéssel foglalkozók) gyakran további költségekkel, előfizetésekkel terhelik az ügyfeleket, a ÜVVKözpont Kft. minden megrendeléshez csatol egy nyilatkozatot, melyben kijelenti, hogy a szolgáltatás csak egy egyszeri belépési díjat igényel, melyet az átvételkor kell kiegyenlíteni. Ez a nyilatkozat nem kötelező érvényű az ilyen jellegű ügyleteknél, de az ÜVVKözpont Kft. kifejezetten ragaszkodik ahhoz, hogy csatolja minden feladott küldeményéhez, ezáltal is erősítve az ügyfelek bizalmát és az etikus eljárás elvét. Ugyanakkor ez egy biztos garancia az ügyfelek számára is arról, hogy a szolgáltatás nem igényel további díjakat. Az összeget a csomag átvételekor szükséges kiegyenlíteni, ami tartalmazni fogja az ÁFÁ-s számlát is, melyet az ügyfél visszaigényelhet. A felszámolt díj mindent egybevetve aránytalanul alacsony azokhoz az előnyökhöz képest, melyeket a potenciális résztvevő nyerhet a tanúsítvánnyal.

Miért e-névjegykártya?

A ÜVVKözpont Kft. fontos célja, hogy a Fogyasztói Vélemény tanúsítvánnyal rendelkező vállalkozások képviselete az interneten kiemelt legyen. Ezt az alapszolgáltatásnak számító e- névjegykártya segítségével kívánja elérni a www.fogyasztoivelemeny.hu oldalán. A ÜVVKözpont Kft. az összes résztvevő cég e-névjegykártyáját a lehető legelőnyösebb helyen jeleníti meg az internetes kereső oldalakon. A mindennapi életben az internet nagyon nagy szerepet tölt be a társadalom életében. A vizsgálatok, amelyek az Új Technológiák Központjában zajlottak, kimutatták, hogy az üzleti kapcsolatokat keresők több, mint 90%-a attól teszi függővé a választását, hogy a kiszemelt cég mennyire elismert. Ezért a legtöbb ügyfél az együttműködés előtt információkat gyűjt a leendő üzletfélről, elsősorban a Google-t használva, rákeresve a vállalkozásra. Ha a „Fogyasztói Vélemény” logója megjelenik a rákeresett cég neve mellett, az egyértelműen pozitív irányba billenti el az érdeklődőt.

Ahogy a példán látni lehet, a elektronikus névjegykártya, ami a www.fogyasztoivelemeny.hu oldalon megtalálható, a Google kereső első soraiban is megtalálható.A példában szereplő N.B.SZ. építőipari és villamossági szolg. Bt. cégre rákeresve láthatjuk, hogy rendelkezik a „Fogyasztói Vélemény” tanúsítvánnyal, amelynek köszönhetően rögtön kitűnik, hogy egy olyan csoporthoz tartozik, ahová csak megbízható, etikus és negatív véleményeket nélkülöző cégek kerülhetnek be. Ez a leendő ügyfélnek egy pozitív visszajelzés arról, hogy a cég, amelyre rákeresett megbízható.

Célunk egy megbízható és tisztességes vállalkozókból álló csoport létrehozása

A hagyományos üzletpolitikán kívül nagyfokú missziós tevékenységet is törekszünk betölteni- egy olyan csoport létrehozásán fáradozunk, amelynek csak olyan megbízható cégek a tagjai, akikkel az ügyfelek és a partnerek kétségek nélkül létesíthetnek üzleti kapcsolatot. Az ÜVVK saját költségén történő vizsgálatoknak a célja egy olyan vállalkozói hálózat kiépítése, amely garanciát jelent arra vonatkozólag, hogy ezen cégek szolgáltatásai vagy termékei a partnereknek és ügyfeleknek biztos elégedettséget jelentenek. Az ÜVVKözpont Kft. töretlenül vallja azt az elvet, hogy minden ügyfélnek joga van a legjobbakkal üzletet kötni. A célunk ezért arra törekedni, hogy az ügyfeleket az ismétlődő sikeres üzletkötéseknek köszönhetően elégedettség töltse el. Cégünk legnagyobb értéke tehát az ügyfél. A másik oldalról nézve pedig minden tisztességes és megbízható vállalkozás megérdemli azt, hogy kiemelkedjen a konkurencia közül, és előnyt élvezzen azokkal szemben, akiknek a szolgáltatásai nem megbízhatóak.